Домой Все об интернет-бизнесе 3 важливих кроки при виборі виконавця для створення сайту чи інтернет-магазину

3 важливих кроки при виборі виконавця для створення сайту чи інтернет-магазину

84
0
ПОДЕЛИТЬСЯ
создание сайтов

Стаття про те, чому важливо відповідально підійти до пошуку підрядника по створенню інтернет-магазину, і як не помилитися з вибором. Дякуємо за допомогу фахівцям https://skylogic.com.ua/

Сайт компании SkyLogic

Отже, ви твердо вирішили створити і запустити власний інтернет-магазин. Перше питання, яке виникає в голові: З чого почати? Відповідь на нього, здавалося б, очевидна: з вивчення інформації.

І ось ви (або працівник, якому доручили цю задачу) вже вивчаєте простори інтернету, читаєте пачками статті, книги, слухаєте настанови досвідчених інтернет-бізнесменів, вивчаєте успішні проекти т.д.

Однак, як показує практика, чим більше інформації ви отримуєте, тим більше нових питань виникає. Починаючи з того, на якій платформі краще створювати інтернет-магазин, і закінчуючи подальшої технічною підтримкою і просуванням вже готової майданчики.

В результаті освітнього марафону ви напевно добіжить до єдиного вірного рішення — знайти грамотного підрядника, який розробить якісний інструмент для бізнесу в інтернеті. Завдання цієї статті — допомогти вам зробити правильний вибір.

Етапи підбору виконавця

Весь процес підбору підрядника я умовно розбив на 3 етапи, які необхідно проходити послідовно:

Визначитися з цілями інтернет-магазину і необхідним функціоналом.
Зібрати інформацію про існуючі підрядників і попередньо відсіяти невідповідні варіанти.
Провести особисту зустріч з найбільш підходящими кандидатами. І вибрати кращого.

I етап: Визначаємося з цілями і завданнями

Перш ніж ви пуститеся на пошуки виконавця, чітко дайте собі відповідь на такі питання:

Яких масштабів буде ваш інтернет-магазин? Скільки товарів ви плануєте продавати? Який прибуток очікуєте? Який клієнтопотік передбачається вести на сайт? Чи будете ви запускати масштабні рекламні кампанії? Яка географія вашого проекту? Чи потрібен вам унікальний дизайн?

З технічної точки зору, важливо: який саме функціонал передбачається на вашому сайті? Які процеси необхідно автоматизувати?

Як приклад, привожу список частих запитів своїх клієнтів, під які ми розробляли рішення:

  • нестандартна картка товару;
  • унікальний фільтр для пошуку товарів за певними критеріями;
  • інтеграція інтернет-магазину з системою 1С підприємства, впровадження функціоналу складського обліку і формування звітних документів (рахунків, актів, фактур) прямо в адміністративній панелі сайту;
  • інтеграція з транспортними компаніями, банками, електронними гаманцями;
  • особистий кабінет для різних категорій користувачів;
  • унікальна схема нарахування бонусів за покупки, відгуки та інші дії;
  • модуль гео-локації і гео-оптімзація;
  • автоматична розсилка листів і повідомлень по e-mail і sms т.д
  • інтеграція і настройка інструментів веб-аналітики під завдання замовника і т.д.
  • Чому з цим важливо визначитися заздалегідь? Справа в тому, що обсяг завдань і складність їх реалізації, безпосередньо впливають на те, який тип виконавця вам знадобитися для розробки сайту.

Я виявив три основних: «зроблю сам в конструкторі», фрілансер, веб-студія.

Не бачу сенсу докладно зупинятися на перших двох варіантах. Вони підійдуть вам тільки в тому випадку, якщо ви плануєте створити скромну інтернет-вітрину з шаблонним дизайном, стандартним функціоналом, мінімальним асортиментом і мізерним клієнтопотік.

Загалом, якщо вам важливіше заощадити, сміливо наймайте фрілансера або використовуйте конструктор.

Професійна команда веб-студії

Якщо ви все ж мають намір створювати серйозну торговельну інтернет-площадку з широким функціоналом і перспективами зростання. Де все працює, як годинник, а бази даних захищені. Якщо хочете мати в своєму розпорядженні унікальний автоматизований ресурс, де однаково зручно і приємно:

  • відвідувачам — вибирати і купувати товари,
  • менеджерам — управляти платежами, відправленнями та складськими запасами,
  • адміністраторам — оновлювати контент і здійснювати технічну підтримку,
  • маркетологам — займатися аналітикою і просуванням і т.д.
  • Тоді варто звернутися до професійної команді фахівців, яку можна знайти тільки в веб-студіях і інтернет-агентствах.

Плюси співпраці з веб-студією:

  • Системний підхід до створення сайту. Процес розробки поділений між вузькими спеціалістами: веб-дизайнер, верстальник, програміст, SEO-фахівець, контент-менеджер, копірайтер, маркетолог.
  • Веб-студію цікавить концепція сайту, його призначення. Фахівці можуть провести аналіз вашого ринкового сегменту, споживачів і конкурентів, щоб запропонувати оптимальні варіанти співпраці.
  • В ціну включено: індивідуальний підхід, ексклюзивний дизайн і функціонал, технічна підтримка і розвиток ресурсу.
  • Співпраця зі студією будується на договірній основі. В юридичному документі прописуються всі види робіт, обумовлюються терміни виконання та вартість.
  • Якщо ви готові зробити вибір на користь веб-студії, можна приступати до наступних етапів. Важливо приділити їм особливу увагу, щоб згодом не втратити дорогоцінний час на співпрацю з некомпетентними виконавцями.

Етап 2: Заочний відсів підрядників

На цьому етапі необхідно зібрати базу розробників з адресами і телефонами. У пошуковій видачі Google ви знайдете кілька десятків різних контор, які займаються розробкою сайтів.

Як провести попередній відсів?

Перший спосіб — особисто зателефонувати (списатися, зустрітися) з представниками кожної студії і переговорити. Але таким чином ви витратите багато часу, в тому числі і на невідповідні варіанти.

Другий спосіб — зробити мас-розсилку по всіх знайдених підрядникам з проханням вислати комерційну пропозицію. Потім вибрати найбільш привабливі за ціною і організувати зустріч. Але є ризик, що таким чином ви відсіється дійсно грамотних, досвідчених фахівців, які працюють в більш високому ціновому сегменті.

Третій спосіб — відкрити сайти студій, вивчити портфоліо і кейси по роботі з іншими клієнтами. Погано те веб-агентство, у якого навіть власний сайт з древнім дизайном, неактуальною інформацією і т.д. А якщо відсутня портфоліо, схоже, хлопцям і похвалитися нічим. Задумайтесь, чи варто взагалі з ними зв'язуватися?

При вивченні портфоліо, знайдіть проекти по тематики схожою з вашим бізнесом: інтернет-магазини вашого масштабу або спрямованості. Якщо таких немає, ймовірно, що подібний досвід у команди відсутній.

Зверніть увагу, на те, що написано в кейсах: які інструменти впроваджувались, який дизайн, який унікальний функціонал був розроблений. Чи є відгук і контакти замовника. Знайшли? Відмінно. Здавалося б, уже можна запрошувати їх на зустріч.

Проте, я раджу влаштувати ще одну перевірку — зателефонувати клієнтам і в особистій розмові з'ясувати, як йшло співробітництво, чи всі поставлені завдання виконані, як функціонує сайт, чи збільшився органічний трафік (користувачі які прийшли по пошуковому запиту) і загальна кількість цільових відвідувачів . До речі, динаміку зростання органічного трафіку можна перевірити самостійно, наприклад, за допомогою сервісу semrush.com

Пройшли перевірку кандидатів можна розіслати листи з питаннями, що стосуються вашого проекту, дізнатися чи зможуть вони розробити інструментарій для вирішення ваших конкретних завдань. За результатами відповідей, призначити зустрічі. В ідеалі, якщо для особистої бесіди ви підберете 3-5 вселяють довіру кандидатів.

Ще раз зазначу, то, що написано в комерційній пропозиції, включаючи ціну, не повинно стати для вас основним критерієм відбору. Умілий менеджер продажів завжди підбере красиві слова, щоб переконати вас замовити сайт саме в його компанії. Спирайтеся на конкретні результати роботи.

Етап 3: Очна зустріч з виконавцем

Отже, ви відібрали для себе кілька компаній і тепер готові провести очні переговори. Ви можете запросити кандидатів до себе, а можете проїхати до них в офіс. Для спілкування з віддаленими виконавцями підійде скайп.

Добре, якщо зустріч відбудеться на території підрядника. Так йому буде зручніше не тільки розповісти про свій досвід, а й показати напрацювання по іншим проектам.

Під час візиту попросіть виконавця, продемонструвати сайт того чи іншого клієнта — зовнішню оболонку і адміністративну панель, роботу модулів, які нестандартні завдання вирішували. А найголовніше, яких результатів досягли. Головне не вестися на слова, а попросити показати конкретні докази, наприклад, статистику Google Analytics, цифри, графіки.

Запам'ятайте, чесний підрядник не боїться каверзних питань, і не прикривається розмовами про конфіденційність, коли його просять показати дані, що підтверджують ефективність проекту.

Тепер вам залишилося співвіднести результати всіх зустрічей. Проаналізувати все побачене і почуте, і зробити вибір.

Точки зростання

Підводячи підсумок статті, я вирішив висвітлити ще одну проблему: Мало зробити хороший інтернет-магазин, важливо в майбутньому його не втратити!

Якщо ви знайдете веб-студію, команда якої не тільки створить для вас сайт, а буде готова далі вести проект, включаючи технічну підтримку, seo, просування. Чи зможе аналізувати, оптимізувати, покращувати. Погоджуйтеся. Або в перспективі вам доведеться шукати кваліфікованих фахівців, які не зламає того, що було напрацьовано.

І подбайте про те, щоб з вашого боку завжди був співробітник, зацікавлений у розвитку проекту.

Адже майданчики, які не розвиваються, де не оновлюється контент і не відбувається нових сплесків активності користувачів, перестають бути цікавими і споживачам і пошуковим роботам, падають по SЕО-видачі.

Якщо не буде кому аналізувати ефективність інтернет-магазину, займатися просуванням і відстеженням рекламних джерел, то ви почнете зливати бюджет, а купівельна активність при цьому зійде нанівець.

І тоді жоден, навіть самий «золотий» підрядник, не зможе гарантувати вам гідний результат.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ