Домой TOП статьи 5 споживчих трендів 2021 року в інтернет-маркетингу

5 споживчих трендів 2021 року в інтернет-маркетингу

490
0
ПОДЕЛИТЬСЯ

Пандемія змінила поведінку користувачів. Робити якісь прогнози на найближче майбутнє практично неможливо. Для деяких бізнесів останні 12 місяців виявилися періодом виживання і трансформації. Деякі ж компанії побачили величезне зростання попиту і продажів. Компаніям треба вчитися адаптуватися до швидко мінливих умов життя і потребам покупців.

5 основних купівельних трендів 2021

Пандемія прискорила неминучі зміни в поведінці користувачів. Обсяг онлайн покупок зберігає тенденції зростання. Проект ThinkwihGoogle проаналізував тисячі пошукових тенденцій в 23 країнах Європи та Азії, щоб визначити 5 споживчих трендів на 2021 рік.

  1. Window shopping (ходіння по магазинах без наміру покупки) перейшов в онлайн
    Так як ходити по фізичним магазинам в локдаун неможливо, користувачі стали шукати можливість заповнити недолік звичного шопінгу в онлайні. На початку 2020 року Google зареєстрував зростання запитів [ідея + "домашній декор" або "зробити самому"].

Користувачі ходять по онлайн-магазинах у пошуках натхнення, а не з метою покупки. Це означає, що зростання трафіку при колишніх рівнях конверсії і продажів — норма для пандемічного періоду.

Витрати користувачів в фізичних магазинах поки перевищують витрати в інтернеті. Але онлайн-шопінг і window-шопінг дозволяють покупцям познайомитися з новими брендами і продавцями. А це означає, що коли вони повернуться до звичайних покупок, то можуть вже вибрати іншого постачальника товару або послуги.

Брендам і магазинам важливо бути на виду всюди, де шукає подібні товари та послуги користувач. Незалежно від масштабу компанії, важливо, щоб користувач отримав максимум інформації про товар або послугу, щоб прийняти рішення про покупку.

  1. Споживачі ретельно вибирають тих, у кого купують
    Рішення користувачів визначається не тільки надійністю і популярністю компанії, але і співчуттям, симпатією, і бажанням підтримати бізнес онлайн. Споживачі чітко усвідомлюють, у кого вони щось замовляють і чому вони це роблять.

Тому брендам важливо працювати з власною репутацією, показувати життя компанії, соціальні ініціативи, місії, доносити свою філософію. Компаніям важливо вступати у відкриту комунікацію зі споживачами. Обіцянки і заяви повинні підкріплюватися реальними діями і результатами.

  1. Споживачі очікують більшої цінності за той же цінник
    Покупці хочуть отримувати більше за ті ж гроші. Тренд продиктований складною економічною ситуацією. Підтверджує тренд зростання таких запитів як [кращий + товар], [бренд / компанія + знижки], [бренд / компанія + промокод]. Найчастіше користувачі вводять такі запити в кінці воронки продажів, коли готові зробити покупку.

Запити зі знижками і промокодом з'явилися навіть в тематиках, які ніколи не мали на увазі таких підходів.

Зараз брендам особливо важливо залучити таких споживачів. Для цього можна використовувати безкоштовні пропозиції, ті ж знижки і купони. Процес прийняття рішення в онлайн-шопінг ускладнюється тим, що конкурент доступний по кліку. Його користувачі не замовляють товар не роздумуючи. Вони перевіряють своє рішення і роблять покупку там, де можна отримати те ж саме, але дешевше. Щоб утримати покупців і залучити нових, компаніям потрібні знижки, купони і щось безкоштовне.

Знижка — не вирішальний фактор. Користувачі все також оцінюють репутацію, якість обслуговування, готовність допомогти клієнту, час відповіді і багато інших чинників.

  1. Споживачі хочуть розширених опцій доставки
    Кількість запитів по доставці їжі по всіх країнах дослідження зросла на 50%. Але цікавіше те, що користувачі очікують доставку до дверей і від інших компаній, які звичайно не пропонують подібну послугу.

Люди замовляють доставку на будинок гантелей, повітряних кульок і навіть компосту.

Це природне очікування споживачів в період пандемії. Зокрема тому, що всі прагнуть скоротити кількість фізичних контактів з іншими людьми. Компаніям важливо адаптуватися під нові потреби і очікування. Так, багато магазинів організували власну доставку з можливістю примірки, хоча раніше такої опції в послугах не було.

Кожній компанії важливо зрозуміти, які потреби можуть виникнути у користувача з доставкою, оцінкою і поверненням товару і по можливості адаптувати послугу.

  1. Потреби покупців продовжать змінюватися
    Маркетологам зараз складно аналізувати попит споживачів. Зміщення інтересів в період пандемії і локдаунов носять короткочасний характер. Потрібен гранулярний аналіз, щоб прогнозувати, чи варто змінюватися під новий запит чи ні.

Яскравий приклад — дикий попит на туалетний папір на початку першого витка пандемії, який потім затих і більше не повертався. Люди в паніці вирішили зробити закупки базових продуктів харчування, але споживати вони більше не стали. Відповідно, коли пройшла перша хвиля паніки, все зрозуміли, що продукти залишаються доступними на полицях магазинів (як фізичних, так і онлайн). Це знизило обсяг і кількість замовлень.

Але деякі тренди все таки більш тривалі і глобальні. Так, користувачі стали більше цікавитися зручною одягом для будинку, ніж трендовими образами.

Багато компаній по всьому світу продовжать дотримуватися стратегії віддаленої роботи. Це дешевше і вигідніше. І як показала практика 2020 року, ефективність співробітників при цьому не змінюється. Для рітейлу це означає, що покупці стануть більше інвестувати в комфорт власного будинку

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ