Домой Интернет и Hi Tech Продажі в Telegram зросли на 67%: причини, перспективи, прогнози аналітиків

Продажі в Telegram зросли на 67%: причини, перспективи, прогнози аналітиків

250
0
ПОДЕЛИТЬСЯ

За 2020 рік продажі в заблокованому в РФ мессенджере виросли на 67%, а кількість самих покупок збільшилася в 1,5 рази, вказують експерти Admitad.

Блокування Telegram не зробила критичного впливу на продажу і активність користувачів в месенджері. За 2019 рік, коли додаток було заблоковано на території Росії, продажу через його канали зросли з 370 мільйонів до 1,1 мільярда рублів. У червні 2020 роки обмеження телеграм були зняті, а загальний обсяг покупок росіян через канали додатки склав 1,64 мільярда рублів, що перевищує середній темп зростання онлайн-продажів в Росії, який склав всього 29,2%.

Причини глобального зростання трафіку в Telegram
Однією з причин збільшення продажів в месенджері експерти називають зростання і активність щомісячної аудиторії мессенджера.

Оператор МТС повідомляє, що в грудні 2020 і січні 2021 року мобільний трафік Telegram (використання мессенджера через мобільні пристрої) вперше наздогнав за обсягами популярний WhatsApp. Тільки за 2020 рік обсяг трафіку в месенджері збільшився в 60 разів. Такі результати показало знеособлений аналіз трафікових даних в популярних месенджерах через стільникову мережу оператора.

Точкою зростання активності користувачів стала розблокування Telegram в червні 2020 року. Інший критерій розвитку — зняття коронавірусних обмежень. У травні 2020 року активність користувачів була нижче, ніж липні. Трафік після обмежень збільшився в 11 разів. Це пояснюється тим, для яких цілей більше використовується Telegram. Аналіз показує, що Telegram менше використовується для особистого спілкування. Основні напрямки — робота і отримання інформації.

Якщо порівнювати період до розблокування з 1 по 20 травня 2020 року і перший місяць 2021 року — 1-20 січня, то активність користувачів зросла в 50 разів.

Для порівняння зростання трафіку в WhatsApp за 2020 рік склав всього 40%. Аналітики пояснюють, що два мессенджера використовуються з абсолютно різними цілями. Активність в телеграм набагато вище в робочі години. Через цей месенджер підтримується робоча комунікація, користувачі читають новинні та інформаційні канали. А ось пік WhatsApp активності припадає на вечірні, ранкові години, а також вихідні.

Аналітики прогнозують, що Telegram в 2021 році збереже активне зростання, тому що все частіше канали в месенджері замінюють традиційні інформаційні сайти і ЗМІ, сервіси, технічну підтримку і багато іншого.

Що продають і купують в Telegram
Найактивніше зростання демонструє сектор покупок з Китаю, тут обсяг продажів збільшився більш ніж в 3 рази і склав 206%.

Інші активні напрямки продажів через Telegram:

  • навчання і робота — зростання склало 454%
  • автотовари — 285%
  • аптечні товари — 126%
  • товари для дому та інтер'єру — 108%
  • техніка та інструменти для саду та городу — 78%
  • одяг, аксесуари, взуття — 47%
    А ось середній чек за даними аналітиків Admitad виріс за 2020 рік не сильно — всього на 9,4%.

Що це означає для вебмайстрів та оптимізаторів

Telegram можна використовувати для прокачування поведінкових факторів сайту:

  • трафік на нові публікації
  • зростання загального трафіку
  • поведінкові сигнали
  • збільшення продажів для комерційних сайтів і сервісів

Звіт Admitad вказує найбільш затребувані групи товарів і послуг в месенджері. Тому профільним сайтам варто розглядати Telegram як потенційне джерело цільової аудиторії.

Пошукові системи не можуть проіндексувати посилання з TG-каналів, щоб розміщення могли вплинути на ранжування сайту, проте можна використовувати потенціал для підвищення охоплення і загального трафіку.

За прогнозами, Telegram продовжить активно рости. Холдинг Мірафокс якраз перезапустив сервіс Telega.in, який дозволяє підвищити охоплення публікації через тематичні канали в месенджері.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ